Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
Rixt Kiestra 3072495
Start
Wie ben ik en waar werk ik? - startgesprek
Visie Friesland College & Talencentrum
A) Ontwikkelplan tot MBO Docent
B) In Beeld
Taak 1: Professional zijn en blijven
Taak 2 & 3: Een onderwijsprogramma ontwikkelen en uitvoeren
C) Aan de Slag: het MBO Event
Persoonlijke leerdoelen en gemaakte keuzes
Groepsproces
Reflectie op het MBO Event
Feedback
Geraadpleegde bronnen
D) Twee producten naar eigen keuze
Leerloopbaan & BPV
Toetsen & Beoordelen
E) De Diepte in
F) In digitale vorm
Bronnenlijst bij Beroepsproducten
Rixt Kiestra 3072495
Start
Wie ben ik en waar werk ik? - startgesprek
Visie Friesland College & Talencentrum
A) Ontwikkelplan tot MBO Docent
B) In Beeld
Taak 1: Professional zijn en blijven
Taak 2 & 3: Een onderwijsprogramma ontwikkelen en uitvoeren
C) Aan de Slag: het MBO Event
Persoonlijke leerdoelen en gemaakte keuzes
Groepsproces
Reflectie op het MBO Event
Feedback
Geraadpleegde bronnen
D) Twee producten naar eigen keuze
Leerloopbaan & BPV
Toetsen & Beoordelen
E) De Diepte in
F) In digitale vorm
Bronnenlijst bij Beroepsproducten
More
Start
Wie ben ik en waar werk ik? - startgesprek
Visie Friesland College & Talencentrum
A) Ontwikkelplan tot MBO Docent
B) In Beeld
Taak 1: Professional zijn en blijven
Taak 2 & 3: Een onderwijsprogramma ontwikkelen en uitvoeren
C) Aan de Slag: het MBO Event
Persoonlijke leerdoelen en gemaakte keuzes
Groepsproces
Reflectie op het MBO Event
Feedback
Geraadpleegde bronnen
D) Twee producten naar eigen keuze
Leerloopbaan & BPV
Toetsen & Beoordelen
E) De Diepte in
F) In digitale vorm
Bronnenlijst bij Beroepsproducten
Geraadpleegde bronnen
Het werkgeheugen in de les - Vernieuwenderwijs
In dit artikel wordt uitgelegd hoe het werkgeheugen werkt en op welke manieren je daar rekening mee kan houden in je lessen.
Hoe werkt het geheugen?
Dual Coding: Codeer leerstof dubbel in je brein - Vernieuwenderwijs
Door beelden te combineren met woorden, onthouden leerlingen de leerstof een stuk beter. In dit artikel lees je hoe je optimaaal dubbel kan coderen.
Zo kun je kinderen het beste laten leren
In dit artikel bekijken we hoe leren werkt. Ook geven we tips hoe je kinderen beter kunt laten leren.
Bekijk: Herinnering terughalen via omleiding in de hersenen
Iets ervaren en je dat later herinneren verloopt niet via dezelfde route in de hersenen. Het terughalen van een herinnering verloopt via een omleiding, ontdekten neurowetenschappers van het Massachusetts Institute of Technology. Ze denken dat de lus in het neurale circuit nodig is om herinneringen snel te kunnen updaten.
Bronnenlijst_MBO_Event_Rixt.pdf
Feedback MBO Event
Aan de Slag/MBO Event hoofdpagina
Twee producten naar eigen keuze
Startpagina
Google Sites
Report abuse
Page details
Page updated
Google Sites
Report abuse